Ontevreden?

We doen ons uiterste best om ons werk goed te doen. Toch gaat het niet altijd naar wens. Er zijn drie manieren om ons te laten weten dat je ergens ontevreden over bent:
1. Je bespreekt het met je pleegzorgwerker
2. Je schakelt een pleegzorgbemiddelaar in
3. Je neemt contact op met de klachtencommissie

Weet je niet wat in jouw geval de juiste weg is? Overleg dan met een pleegzorgbemiddelaar via bemiddelaarpleegzorg@spirit.nl.

Meer informatie

Meer informatie over het indienen en afhandelen van een klacht kun je lezen in de folder ‘Bemiddelings- en klachtenregeling voor pleegouders’. Deze kun je vinden op het extranet voor pleegouders of opvragen bij het secretariaat Servicepunt Pleegzorg en Verblijf: 020 – 540 04 40 of pleegzorg@spirit.nl.

Je laten bijstaan

Je kunt je laten bijstaan door een bekende van jou, door een pleegzorgbemiddelaar of door een medewerker van het Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg (AKJ).  Het AKJ is een onafhankelijke instelling die jou informeert, adviseert en ondersteunt. Zij zijn bereikbaar via 020 – 521 99 50 of info@akj.nl.

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Stel ons een vraag

Of bel ons
020 540 05 00

Aanmelden nieuwsbrief