15 juli 2019

Het eerste gezamenlijke jaarverslag van de Bascule en Spirit is er, en we zijn er trots op! In dit jaarverslag blikken we terug op 2018. Een enerverend jaar waarin onze 2.099 collega’s samen alles op alles hebben gezet om 6.811 kinderen en jongeren de best mogelijke zorg te geven. Iedere dag weer, vol enthousiasme. En met een schitterend resultaat. Zo hebben wij flinke stappen gezet als het gaat om de transformatiedoelen. Om er twee voorbeelden uit te lichten: het aandeel van ambulante zorg is gestegen met maar liefst 11% en 1.223 jongeren zijn opgevangen in hun eigen netwerk.

Maar het was ook het jaar waarin wij alle zeilen moesten bijzetten om jongeren die kampen met zeer ernstige problematiek de zorg te geven die zij verdienen. Het jaar waarin de vele verschillende manieren van inkopen en verantwoorden, vroegen om grote inzet, creativiteit en doorzettingsvermogen. Het jaar waarin wij intensief samenwerkten met bijna 200 gemeentes en vele tientallen onderaannemers en waarin de jongeren, kinderen en ouders ons met schitterende rapportcijfers beloonden. En het jaar waarin de samenwerking tussen Spirit en de Bascule steeds meer vorm kreeg.

Deze samenwerking smaakt naar meer. Wij gaan dan ook de komende periode nog meer gezamenlijke initiatieven ontplooien en onze expertise, ervaring, wetenschappelijke kennis en innovatieve krachten nóg meer bundelen. Zodat wij onze cliënten en hun ouders, broertjes en zusjes nog betere zorg kunnen geven. Oftewel, de komende jaren gaan wij Samen eropaf!

Bekijk het jaarverslag online.

Dit nieuwsbericht delen: