Hartenhuisjes voor Het Vergeten Kind

Door in heel Nederland vrolijke Post-it Art op te hangen, wordt op een positieve manier aandacht gevraagd voor de 38.000 vergeten kinderen in opvanglocaties in Nederland. Scholen, bedrijven, particulieren; iedereen doet massaal mee. Ook bij Spirit hangt een hartenhuisje. Deze actie is op touw gezet voor De Week van het Vergeten Kind, van 29 januari t/m 4 februari 2016 en  staat volledig in het teken van deze groep kwetsbare kinderen.

Hartenhuisje van post-its op kantoor bij SpiritOok op kantoor bij Spirit vergeten wij ze niet! Doe jij ook mee? ikvergeetzeniet.nl

Opgroeien in een warm en veilig thuis

Vergeten in het oog van ’t grote publiek, maar zeker niet door de bevlogen professionals in de zorg. Om die reden verbindt Stichting Het Vergeten Kind zich dit jaar aan Pleegzorg Nederland en hun pleegouders wervingscampagne, want: elk kind verdient het om in een warm en veilig huis op te groeien. Het doel is om in een jaar tijd 3.500 nieuwe pleeggezinnen te werven voor kinderen die niet thuis kunnen wonen. Op supergewonemensengezocht.nl lees je meer over deze belangrijke wervingscampagne.

De Week van Het Vergeten Kind 2016

Tijdens de Week van Het Vergeten Kind organiseert de stichting elke dag een activiteit om deze kinderen ‘zichtbaar’ te maken en om ze zelf te laten spreken in plaats van dat er over hen gesproken wordt. Zoals de première van Het Vergeten Kind Filmfestival in Pathé Tuschinski, de talkshow ‘Vergeten Kind Talks’ in de setting van RTL Late Night op vrijdag 5 februari en de Junior Persconferentie in Madurodam. Meer informatie over de Week van het Vergeten Kind 2016 en de volledige agenda lees je op de website van Het Vergeten Kind.

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *